Dag 1 - Gili Trawangan

30 mei 2017 - Gili Trawangan, Indonesië

We worden wakker op Bali, het regent tropisch hard! We maken ons klaar en gaan ontbijten, vervolgens is het weer droog en worden we opgehaald door onze transfer die ons naar de haven Padangbai brengt. Onderweg pikken we nog wat andere gasten op die ons leuke tips geven voor als we terug komen op Bali. Een van de jongens zoekt op Google hoe lang we moeten rijden naar de haven: 1,5 uur. Nou, dat is misschien met een helikopter het geval... 4 uur later zijn we eindelijk in de haven waar het mega druk is. We hossen met onze koffers over de onverharde straten en worden van hot naar her gestuurd. Een backpack is in dit geval toch wel handig, haha! Uiteindelijk mogen we de boot op en we hopen maar dat het al het wachten waard is. We varen ongeveer 1,5 uur en de boot vaart zo het strand op, we stappen met de voeten in het zand en de koffers worden de boot weer afgehesen. Hier staat onze taxi klaar, een paard en wagen. Na 5 minuten komen we aan bij ons resort en dat is echt een paradijs! We dumpen de koffers en we lopen 'the strip' over, even iets eten en van het uitzicht genieten. Vervolgens hebben we een after dinner dip 2.0 (ook wel jetlag genoemd) dus maar even een uurtje slapen/chillen aan het zwembad. Als we wakker zijn is het weer tijd om te eten. We eten wat op het strand bij ons hotel waarna we een afspraak hebben voor een massage. In de massage salon komt Donna erachter dat ze haar telefoon bij het restaurant heeft laten liggen en kan Joost weer gaan rennen over de boulevard (flashback naar Barcelona met de tas, oeps!). Gelukkig heeft het personeel 'm gevonden en kunnen we na deze stress een uurtje gaan ontspannen! De massage is super en we zijn allebei herboren. Inmiddels is het 22.00 uur en super gezellig op 'the strip'. We lopen wat en ploffen op zitzakken op het strand neer voor lekkere cocktails. De vakantie is nu echt begonnen!

1. Iris:
    30 mei 2017
    Je neemt het ook wel letterlijk als ik jullie een beetje sensatie wens. Het ziet er supermooi uit allemaal
  2. Rob:
    30 mei 2017
    Nou tot nu toe een spannende Reis nog veel plezier
  3. Nico & Linda:
    30 mei 2017
    Het is geen saaie boel bij jullie, leuk hoor!
  4. Nadieh:
    31 mei 2017
    Jullie maken in het begin van de vakantie al gelijk leuke en grappige herinneringen. Het ziet er wel uit als het paradijs!